Wystartowały już zapisy, które są dostępne na stronie
Zachęcamy wszystkich uczniów do wzięcia udziału w II edycji Ogólnopolskiego Konkursu Programistycznego Gigathon, który objęty został patronatem honorowym Ministra Edukacji.
Konkurs jest doskonałą okazją dla młodych pasjonatów technologii, aby sprawdzić swoje umiejętności programistyczne i zawalczyć o wyjątkowe nagrody.
W tej edycji do grona partnerów Gigathonu dołączyła firma Komputronik, która została sponsorem głównym i fundatorem sprzętu elektronicznego dla zwycięzców.
Nagrody:
- Konsola Xbox Series X;
- telefony, tablety i akcesoria marki Samsung;
- kursy i obozy programistyczne
- pakiety książek od wydawnictw Helion i HarperCollins
Konkurs skierowany jest do dzieci i młodzieży w przedziale wiekowym 7-18 lat i odbywa się w czterech kategoriach:
- Minecraft (7-9 lat)
- Scratch (10-12 lat)
- C#, C++ oraz Python (13-15 i 16-18)
Etapy:
- I etap: 06.05 - 26.05 (quiz)
- II etap: 23.09 - 07.10 (quiz)
- III etap: 08.10 - 23.10 (zadanie projektowe)
- Wielki finał (listopad 2024)
Wystartowały już zapisy, które są dostępne na stronie: http://info.gigathon.pl/edu.
Wypełnienie formularza trwa tylko 3 minuty.
W tym roku przygotowano również specjalną konkurencję dla szkół. W ramach akcji Gigathon School Challenge szkoły rywalizują o wspaniałe nagrody w specjalnie przygotowanym rankingu. Placówki, z których najwięcej uczniów weźmie udział w Gigathonie zdobywają:
- bony o łącznej wartości 9000 zł na sprzęt technologiczny i edukacyjny
- stypendia dla uczniów na semestralne kursy z programowania
- zestawy książek od wydawnictw Helion i HarperCollins
- webinar o wykorzystaniu narzędzi sztucznej inteligencji w edukacji
Każdy uczestnik zdobywa punkty i zwiększa szansę szkoły na wygraną.
Zachęcamy do zapoznania się ze stroną konkursu, gdzie znajdują się nie tylko formularze zapisowe, ale również niezbędne materiały powtórzeniowe.
Więcej szczegółów na stronie: https://crm.giganciprogramowania.edu.pl/app/RankingSzkolGigathon